TURISTPROPAG – soutěžní přehlídka turisticko propagačních materiálů
Jde o soutěžní přehlídku turistiko-propagačních materiálů v českém jazyce, v jazycích zemí V4 a Aj, která probíhá v rámci veletrhu cestovního ruchu REGIONY ČESKÉ REPUBLIKY v Lysé nad Labem.
Přihlášku do VIII. ročníku soutěže TURISTPROPAG naleznete ZDE
Kategorie soutěže TURISTPROPAG
„O turistickou informaci roku 2024“
Podkategorie:
- Trhací mapy – jednoduchá mapa města, případně okolí, která je v TIC rozdávána zdarma
- Mapy měst a regionů – turistická mapa města, regionu, turistických cílů
- Turistický průvodce – tiskovina pro turisty k poznání příslušné destinace
- Propagační leták – propagační materiál / propagační leták, převážně ve formátu DL, ale je možný i jiný formát, který je distribuován zdarma
- PR materiály – reprezentativní propagační letáky určené převážně pro partnery
- Publikace – tiskovina určená k prodeji se zaměřením na cestovní ruch
- Turistické noviny (periodický speciál cestovního ruchu) – tištěné materiály určené široké veřejnosti k informovanosti o turistické nabídce ve městě, okrese, kraji, destinaci a ČR
- Tištěné propagační materiály – propagační letáky určené pro děti a nebo pro rodiče s dětmi – jedná se o spotřební propagační letáky – materiály určené k distribuci zdarma a jsou zaměřeny na děti do 13ti let.
- Slevové karty (kompletní balíček) – balíček „slevových či věrnostních karet“ s tištěnými materiály, které jsou určeny k propagaci těchto slevových či věrnostních karet
- Nástěnné, stolní a kapesní kalendáře – jednotlivé kalendáře nebo sada kalendářů pro rok 2023
- Tištěné katalogy cestovních kanceláří a agentur – propagační katalogy cestovních kanceláří a agentur určené pro konečného zákazníka v roce 2023
- Propagační leták ubytovacích zařízení – propagační materiály vydané majitelem nebo provozovatelem ubytovacího zařízení, popřípadě TIC
- Mobilní aplikace pro cestovní ruch– aplikace pro mobilní telefony a / nebo tablety s operačním systémem iOS a / nebo Android, aplikace musí být primárně zaměřena na turistu a to jednou z následujících forem: 1) informace o turistických atraktivitách a nebo výletech, případně POI 2) hra, která láká k návštěvě turistické destinace, turistické atraktivity a podobně 3) aplikace musí být zdarma dostupná v obchodech AppStore a / nebo GooglePlay
- Propagační spot do 3 minut zaměřený na turismus, cestování a služby cestovního ruchu – volně šiřitelné video, které propaguje města, obce, destinace, či další subjekty CR zaměřené na cestovní ruch.
„Propagační předměty“
- Dřevěné propagační předměty – propagační předměty zaměřené na cestovní ruch vyrobené ze dřeva
- Ostatní propagační předměty – propagační předměty zaměřené na cestovní ruch vyrobené z jiných materiálů než je dřevo
- Regionální potravina – musí být vyrobena v příslušném regionu ze surovin z daného regionu, případně je-li to z objektivních důvodů nutné z tuzemských surovin
- Regionální předměty – musí být vyrobeny v příslušném regionu ze surovin z daného regionu, případně je-li to z objektivních důvodů nutné z tuzemských surovin
„Zpravodaj roku 2023-2024“
- Zpravodaje měst a obcí – periodický zpravodaj, noviny apod. měst a obcí vydané v roce 2022 – 2023
„Turistický produkt roku 2023-2024“
- Turistický produkt je komplex nabízených služeb a zážitků, které spojuje silná jednotící myšlenka do ucelené a komplexní nabídky cestovního ruchu a mířící na jednoznačně definovanou cílovou skupinu.
- Co je produkt pro zákazníka? (např. prospěch, jistota, vlastní hodnota, kontakt, zdraví, pohodlí).
- Co získá zákazník jednotlivými službami?(např. charakteristické vlastnosti, design, funkčnost, výhodnost).
- Co produkt přináší?(např. doplňkové služby, servis, image, ojedinělé emoce, uspokojuje potřeby).
TURISTPROPAG
PRUH POLABÍ, S. R. O.
Doručovací adresa: Nám. Jiřího z Poděbrady 19,290 01 Poděbrady
Telefon: 325 511 946
E-mail: ticpodebrady@polabi.com
TURISTPROPAG
Ředitel soutěže
Pavel Hlaváč
Telefon: 602 341 361
E-mail: hlavac@polabi.com