TURISTPROPAG – soutěžní přehlídka turisticko propagačních materiálů

Jde o soutěžní přehlídku turistiko-propagačních materiálů v českém jazyce, v jazycích zemí V4 a Aj, která probíhá v rámci veletrhu cestovního ruchu REGIONY ČESKÉ REPUBLIKY v Lysé nad Labem.

Přihlášku do VI. ročníku soutěže TURISTPROPAG naleznete ZDE  

 

Kategorie soutěže TURISTPROPAG 

„O turistickou informaci roku 2021“

Podkategorie:

  • Trhací mapy – jednoduchá mapa města, případně okolí, která je v TIC rozdávána zdarma
  • Mapy měst a regionů – turistická mapa města, regionu, turistických cílů
  • Turistický průvodce – tiskovina pro turisty k poznání příslušné destinace
  • Propagační leták – propagační materiál / propagační leták, převážně ve formátu DL, ale je možný i jiný formát, který je distribuován zdarma
  • PR materiály – reprezentativní propagační letáky určené převážně pro partnery
  • Publikace – tiskovina určená k prodeji se zaměřením na cestovní ruch
  • Turistické noviny (periodický speciál cestovního ruchu) – tištěné materiály určené široké veřejnosti k informovanosti o turistické nabídce ve městě, okrese, kraji, destinaci a ČR
  • Tištěné propagační materiály – propagační letáky určené pro děti a nebo pro rodiče s dětmi – jedná se o spotřební propagační letáky – materiály určené k distribuci zdarma a jsou zaměřeny na děti do 13ti let.
  • Slevové karty (kompletní balíček) – balíček „slevových či věrnostních karet“ s tištěnými materiály, které jsou určeny k propagaci těchto slevových či věrnostních karet
  • Nástěnné, stolní a kapesní kalendáře – jednotlivé kalendáře nebo sada kalendářů pro rok 2021
  • Tištěné katalogy cestovních kanceláří a agentur – propagační katalogy cestovních kanceláří a agentur určené pro konečného zákazníka v roce 2021
  • Propagační leták ubytovacích zařízení – propagační materiály vydané majitelem nebo provozovatelem ubytovacího zařízení, popřípadě TIC
  • Mobilní aplikace pro cestovní ruch– aplikace pro mobilní telefony a / nebo tablety s operačním systémem iOS a / nebo Android, aplikace musí být primárně zaměřena na turistu a to jednou z následujících forem: 1) informace o turistických atraktivitách a nebo výletech, případně POI 2) hra, která láká k návštěvě turistické destinace, turistické atraktivity a podobně 3) aplikace musí být zdarma dostupná v obchodech AppStore a / nebo GooglePlay
  • Propagační spot do 3 minut zaměřený na turismus, cestování a služby cestovního ruchu – volně šiřitelné video, které propaguje města, obce, destinace, či další subjekty CR zaměřené na cestovní ruch.

„Propagační předměty roku 2021“

  • Dřevěné propagační předměty – propagační předměty zaměřené na cestovní ruch vyrobené ze dřeva
  • Ostatní propagační předměty – propagační předměty zaměřené na cestovní ruch vyrobené z jiných materiálů než je dřevo

„Zpravodaj roku 2021“

  • Zpravodaje měst a obcí – periodický zpravodaj, noviny apod. měst a obcí vydané v roce 2020 – 2021