TURISTPROPAG – soutěžní přehlídka turisticko propagačních materiálů

Jde o soutěžní přehlídku turistiko-propagačních materiálů v českém jazyce, v jazycích zemí V4 a Aj, která probíhá v rámci veletrhu cestovního ruchu REGIONY ČESKÉ REPUBLIKY v Lysé nad Labem.

 

Kategorie soutěže TURISTPROPAG 

  • „O turistickou informaci“

    • Trhací mapy – jednoduchá mapa města, případně okolí, která je v TIC rozdávána zdarma
    • Mapy měst a regionů – turistická mapa města, regionu, turistických cílů
    • Turistický průvodce – tiskovina pro turisty k poznání příslušné destinace
    • Propagační leták – propagační materiál/ propagační leták, převážně ve formátu DL, ale je možný i jiný formát, který je distribuován zdarma
    • PR materiály – reprezentativní propagační letáky určené převážně pro partnery
    • Publikace – tiskovina určená k prodeji se zaměřením na cestovní ruch
    • Turistické noviny (periodický speciál cestovního ruchu) – tištěné materiály určené široké veřejnosti k informovanosti o turistické nabídce ve městě, okrese, kraji, destinaci a ČR
    • Tištěné propagační materiály – propagační letáky určené pro děti a nebo pro rodiče s dětmi – jedná se o spotřební propagační letáky – materiály určené k distribuci zdarma a jsou zaměřeny na děti do 13ti let.
    • Slevové karty (kompletní balíček) – balíček „slevových či věrnostních karet“ s tištěnými materiály, které jsou určeny k propagaci těchto slevových či věrnostních karet
    • Nástěnné, stolní a kapesní kalendáře – jednotlivé kalendáře nebo sada kalendářů 
    • Tištěné katalogy cestovních kanceláří a agentur – propagační katalogy cestovních kanceláří a agentur určené pro konečného zákazníka 
    • Propagační leták ubytovacích zařízení – propagační materiály vydané majitelem nebo provozovatelem ubytovacího zařízení, popřípadě TIC
    • Mobilní aplikace pro cestovní ruch– aplikace pro mobilní telefony a / nebo tablety s operačním systémem iOS a/nebo Android, aplikace musí být primárně zaměřena na turistu a to jednou z následujících forem: 1) informace o turistických atraktivitách a nebo výletech, případně POI 2) hra, která láká k návštěvě turistické destinace, turistické atraktivity a podobně 3) aplikace musí být zdarma dostupná v obchodech AppStore a/nebo GooglePlay
    • Propagační spot do 3 minut zaměřený na turismus, cestování a služby cestovního ruchu – volně šiřitelné video, které propaguje města, obce, destinace, či další subjekty CR zaměřené na cestovní ruch.
  • „Zpravodaj roku“

    • Zpravodaje měst a obcí – periodický zpravodaj, noviny apod. měst a obcí 

 

Vyhlášení výsledků

Vyhlášení výsledků v jednotlivých kategoriích včetně speciálních ocenění proběhne v rámci „galavečeru“ veletrhu cestovního ruchu REGIONY ČESKÉ REPUBLIKY v Lysé nad Labem.

Během soutěžní přehlídky budou probíhat „odborné semináře“ na téma cestovní ruch.

Poplatek vč. DPH za přihlášení do jednotlivých kategorií je vždy uveden v samotné přihlášce a obsahuje (v případě přihlášení do více kategorií platí volný vstup za kategorii pro jednu osobu tj. 1 kategorie = 1 osoba):

  • volný vstup pro jednu osobu v rámci konání veletrhu Regiony České republiky
  • volný vstup pro jednu osobu na „tematické semináře“
  • volný vstup pro jednu osobu na „galavečer“